{"id":110,"date":"2017-06-01T16:34:42","date_gmt":"2017-06-01T14:34:42","guid":{"rendered":"https:\/\/www.skh-harderwijk.nl\/skhtest\/?page_id=110"},"modified":"2021-09-03T14:31:42","modified_gmt":"2021-09-03T12:31:42","slug":"kwaliteit-en-klachten","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.skh-harderwijk.nl\/stichting-kinderspeelzalen-harderwijk\/kwaliteit-en-klachten\/","title":{"rendered":"Kwaliteit en klachten"},"content":{"rendered":"\n

Elke kinderspeelzaal wordt jaarlijks bezocht door een GGD-inspecteur. Deze toetst of de speelzaal aan de landelijke kwaliteitseisen voldoet. De actuele GGD-inspectierapporten vindt u\u00a0elders op de website.\u00a0Alle speelzalen van SKH en BSO’s van Kinderopvang Harderwijk BV zijn opgenomen in het Landelijk Register van Kinderopvang en Peuterspeelzalen.<\/p>\n\n\n\n


\n\n\n\n

Klachtenprocedure<\/h2>\n\n\n\n

Iedere medewerker van SKH doet zijn of haar uiterste best. Bent u echter toch niet tevreden? Vertel het ons!<\/p>\n\n\n\n

Houd uw klachten of ongenoegen over de gang van zaken bij de peuterspeelzaal of BSO niet voor u. Het is niet alleen voor u, maar ook voor ons van belang om actie te ondernemen als de dienstverlening tekort schiet. Vaak kunnen we iets aan de situatie doen en\/of bekijken hoe dergelijke problemen in de toekomst vermeden kunnen worden. Op deze wijze willen wij de kwaliteit van onze peuterspeelzalen en BSO’s waarborgen.<\/p>\n\n\n\n

Om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen, stellen wij het op prijs als u, als het gaat om de peuterspeelzaal en\/of de daar werkende pedagogisch medewerker, deze in eerste instantie bespreekt met de betrokken pedagogisch medewerker(s).<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Wij hopen van harte dat u er samen uit komt, mocht dit niet lukken, dan kunt het klachtenformulier van de SKH:<\/p>\n\n\n\n