
Belangrijkste Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek
Inleiding
Een belangrijk meetpunt voor onze kwaliteit is de tevredenheid van de ouders over de speelzalen. In het voorjaar hebben we onder al onze klanten een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek gehouden. De antwoorden op de vragen geven ons goed inzicht in de wensen en ervaringen van ouders. Hierdoor zijn wij in staat om als organisatie in z’n geheel en per locatie verbeteringen aan te brengen.
Hieronder een samenvatting van de belangrijkste resultaten van dit klanttevredenheidsonderzoek en welke punten wij als organisatie meenemen om de kwaliteit van de speelzalen verder te verhogen.
Samenvatting resultaten algemeen
De enquête werd door 42,7% (=225 ouders) van de ouders ingevuld en ingeleverd.
Het gemiddelde rapportcijfer was een 8,6.
Het landelijke gemiddelde rapportcijfer voor de peuterspeelzalen ligt op 8,4. SKH scoort dus hoger dan dit landelijk gemiddelde en wij zijn trots op dit mooie resultaat. Een score die voor ons aangeeft dat ouders tevreden zijn met de wijze waarop het peuterspeelzaalwerk binnen SKH wordt vormgegeven en voor ons een teken dat al onze inspanningen om de kwaliteit van de peuterspeelzaal steeds verder te verhogen ook door ouders gewaardeerd worden.